28 Ağustos 2007 Salı

yağarsam namerdim

herkesin bir derdi var durur içerisinde

başka şarkı dinlemiyorsun

başka bi laf etmiyorsun

sanıyor musun herkesin derdi kendine

sen dert var diyorsun

ben dert yaşıyorum

kendi derdim aklıma bile gelmiyor

çünkü ben senden başka hiç bişi takmıyorum

 

sen herkesin derdi var diyosun

anlatmıyorsun bile

sen anlatmasanda ben çekiyorum

içime  için için yerleşiyor yağmayan yağmur suları

biriktikçe birikiyor içimde

hani gök gürler ya

ardından yağar yağmur şakır şakır

ben gürleyemiyorum bile kimseye

yağamıyorum hiç

 

sen herkesin derdi diyosun ya

herkes diyosun ya

ben kahr oluyorum

birikiyorum..

birikiyorum..

gürleyemiyorum.

yağamıyorum…

 

haberin varmı bilmem ama

sen dert diyosun

ben çekiyorum

sen herkes diyosun

ben kahrımdan ağlayamıyorum bile

aklının alamayacağı kadar dolaşıyorsun içimde

hücrelerime..

dokularıma..

kanıma işliyorsun diyorum

anlamıyorsun

 

gürlersem

yağarsam namerdim

ölürsem öleyim…

 

28.08.2007  side imran soysal

 

Hiç yorum yok: