8 Ağustos 2007 Çarşamba

Faili meçhul

Bugün yine geldim sana
Son bir oyun için
Oraya yani ihanetin rahmine, yalanın gözbebeğine...
Ayaklarım geri geri giderken daha bir ısrarlıydım kandırılmak için!
Geldim, yoktun...

Taşları dizdim bekliyorum
Her karede bir kez daha öleceksin-dahası nefes bile almaya vakit bulamadan-
ve ben her karede yeniden doğacağım

Sen misin gelen?
Biliyordum geleceğini
Otur karşıma
Hayır! Çıkarma zarları.
Farklı bir oyun oynayacağız bu sefer ve hiçbirşeyi şansa bırakmayacağız
İlk hamleni yap!
Şimdi "tekrar döndüm" diyorsun! Bu sefer başka bir hikaye anlat bana, başka bir yaşam girsin aramıza, başka bir yalan...
Ih ıh yine yanlış bir hamle ile başladın
Dökme artık o timsah gözyaşlarını, ne ben bir yargıcım şimdi ne de sen bir sanık...
Yalancı şahitlerse hangi yalana inanacağına kararsız!
Dava düştü ayağa kalk
İlk piyonun gitti bile
Kalk gidelim yeni tanışmış gibi davranalım Sadece ben anlatayım ve sen dinle
Tek bir söz söyleme çünkü artık inanmıyorum sana!

Sakın bana beni özlediğinden bahsetme, sakın bakma gözleirme !
Biliyorum bir hortum gibi çekeceksin içine bakarsam gözlerine, savrulmak istemiyorum senin rüzgarından...

Hey! Uzak dur. Dokunma sakın Sakın sarılma bana
O yalancı sıcaklığı hissetmek istemiyorum
Unuttunmu iki yabancıyız, yaşamımın hiçbir karesinde yoksun artık.
Bak topladım heryeri, sana kirletecek hiçbir şey bırakmadım; umutlarımı, hayallerimi, aşklarımı, yasaklarımı en önemlisi beni!
Bu sefer senden hızlıyım
Oyunun kurallarını biliyorum artık
Oysa kuralsızlığın içinde yaşardık biz!
İkinci piyonunda oyun dışında artık...

Sus! Dinlemiyorum seni! Her zaman bir bahanen vardır senin.
Senin bahanelerin benimse sana söyleyecek "banane"lerim kaldı şimdi bizden geriye...
Biz mi dedim ?
Boşversene... Filin de bende işte.

Git artık! Git ve ardından çek kapıyı .
Oyunun bitmemiş olması neyi değiştirir ki?
Bilmiyor muyuz ikimiz de sonunu?
Git ve üzerine birşeyler giyin, yalanlarını mesela!
En masum halini yani, en bilindik halini
Şiii kalene dikkat et...

Tamam bunu sen istedin, biraz daha kal
Kal ve her karede tükenişine tanık ol bir kez daha
Vezirinin ellerimde olduğunun farkındasın değil mi?

Emanetlerini al
Hiçbirşeyin kalmasın, kokunu, yüzünü, ellerini...
Zarar vermemeye çalıştım onlara birkaç buhran anı dışında...
Benim de senden ödünç aldığım birşey vardı
Kalsın istemiyorum artık!
Dikkatli ol, boğulma ,yalnızca kendi kanın ....

Şah!
Peki kaç bakalım. Şah!
Son hamlen Şah!!!
Ne kaçacak yerin ne de yapacak hamlen var artık...

Zehri enjekte ettim , sehpayı çektim, bileklerimi kestim, uçurumun dibini gördüm, karnımdaki bıçağı hissettim, nişanı aldım "vur" emrini beklemeden tetiği çektim...

Artık bir faili meçhulsun

 

Alıntı

Hiç yorum yok: