8 Ağustos 2007 Çarşamba

Eksiliyorum

Buğün yeni umutlar ektim yüreğime...
Yeşermeyeceğini bile bile...
Buğün gecelerime bir yenisini daha ekledim...
Gündüzlerin olmayacağını bile bile...
Buğün daha iyi anladım...
Kaç zamandır sesine hasretim...
Ne günaydın nede iyi geceler dilemiyorsun bana...
Ben bağıra bağıra söylüyorum sevdiğim...
Ağzımdan çıkan her kelime sana...
Günaydın sevğilim...
İyi geceler bir tanem...iyi geceler canımın içi...
Sana canımın içi diyorum çünkü sen öyle derdin bana...
Buğün yine sesini duyamadan uykuya dalacağımı bilmek acıtıyor yüreğimi...
Titriyorum...
Bir çay demliyorum kendime , demlenmiş aşkımızın şerefine...
Buğün seni her zamankinden daha çok özlüyorum...
Ne bir adım geride hayallerim...
Ne bir adım ileride...
Buğün daha iyi anladım...
Ben çakılıp kalmışım yerimde...
Buğün daha iyi anladım...
Sevdam uçurumun dibinde...
Can gidiyor yarim...
Yarin gidiyor...
Azar azar eksiliyorum...
Buğün daha iyi anladım...
Sevdam senin ellerinde...
Ya onu fırlat at yere...
Ya da koy yüreğinin en derin köşesine...
Buğün daha iyi anladım...
Ben çakılıp kalmışım yerimde...
Buğün daha iyi anladım...
Sevdam uçurumun dibinde...
Can gidiyor yarim...
Yarin gidiyor...
Azar azar eksiliyorum...

 

alıntı..

 

 

Hiç yorum yok: