26 Eylül 2007 Çarşamba

imranname'den

sanırmısın.. sanırmısın ki

sen vurdun beni

bu yüreğide mi sandın sen vurdun ?

kanar mı sandın yüreğim öyle her göze

dokunur muyum sandın

hücre hücre bedenimle her tene

sanırmısın ki sana yandım

içimde ömrümce biriken bir sevda bu

yılların hasretiyle bu dokunmam tenine

sanırmısın ki keramet sende ..

kimse vurmadı beni

bu yüreğime saplanmadı kimse hançer gibi

senide çıkarırım yüreğimden

içimden çıkardığım gibi..

aklın varsa yüreğimden süzül

damarlarımda kan gibi dolaş dolaşabilirsen

becerebilirsen bir hücremle bütün ol

kur koca bi dünya içimde

yoksa çık git ben çıkarmadan

çıktığın gibi içimden

çık yüreğimden de dolaşmayacaksan içimde

vurmayacaksan beni..

saplanmayacaksan hançer gibi

boşuna adam sanma kendini…

26.09.2007 imran soysal

http://www.imranname.com/

Hiç yorum yok: