6 Ekim 2007 Cumartesi

Yaşamam mı lazım?

Yaşamam mı lazım? yaşıyorsam ne lüzumu var bu sormaya,ben neyim?kimliğim ne? Ne yapıyorum.kocaman bir hiçmiyim.

Neden soruları yakamı bırakmıyor? Neden soru soruyorum? Neden boşveremiyorum? Neden bu kadar açım? Neden bu kadar boşluktayım? Neden? Neden olduğu gibi alamıyorum herşeyi?

Neden sürekli bir evet bir hayır diyorum? Neyim ben yaaaa? Niye bir gün gülüyorum sadece? Niye hep karanlık bir oda istiyorum?

Bencilmiyim ben ya? kötü müyüm? Ya niye bu kadar yanlızım ya? insanlar neden beni bu kadar yargılıyor ya? yaşamak istediklerimi neden yaşamama kızıyorlar.

Alt tarafı bir yırtık pırtık kot niye beni iş ediyor ?Ya 42 yaşındayım diye bir çocuğum var diye neden kısıtlıyorlar beni ?Neden beni bir birey olarak değil de bir kocaman vagina (özür) gibi görüyorlar ? Ya neden illa bir erkeğin arkasına sığınmam lazım,  çıldırıcam ?

Ne biçim insanlar bunlar  hemcinslerim bile beni anlamıyor ? Ben onların sevgilisi ya da kocalarıyla ilgilenmiyorum kaç defa söyleyeceğim ? Ya samimimiyim diye niye beni bir tek kalıba koyuyorlar ki.. bağıra bağıra çıldıracağım ...Beni rahat bırakın ya....

Neden neden Allah'ım ya neden... keşke demek istemiyorum. Yaşam felsefemi online yaptım. Bunda ne sakınca var .Severek yaşamak istiyorum,dürüstçe, namusluca... Gününü gün eden misali değil. bunun neresi kötü ya çıldıracağım, çıldıracağım...Lütfen bari hemcinslerim bana yan gözle bakıp "evet öyle"demesinler  asıl onların desteğine ihtiyacım var....Beni neden yargılıyorsunuz....Açık olmak,kendim olmak,oldugun gibi olmak suç mu?

Takmıyorum işte sizi takmayacağım....aaaaaa nasıl takmıyorum ya...onların içindeyim ben...delireceğim delireceğim...Ben öyle biri değilim ya değilim.Küçük hesaplara sığdırmayın .Bunlar küçücük hesaplar ....

Aşın sizde kendinizi benim gibi...sorun nerde bir bilsem...Ben tabularınızı istemiyorum tabularınız sizin olsun benim felsefem benim....

 

İnternetten Alıntı

Hiç yorum yok: