22 Ekim 2007 Pazartesi

Gitmelisin Artık

''git
seni sevdiğimi unut
yaşanmış günler vardı ya hani;
birlikle olduğumuz saatleri,
gözgöze gelip birbirimize sarıldığımız zamanları,
başımı göğsüne dayadığım anları da unut
beni kalbinden sil
ben seni çıkarttım hayatımdan
gitme vaktin geldi
giderken sana ait ne varsa al götür
kokunu, askını, hayalerimizi de al yanına
sende kalsın onlar
dayanmak çok zor olacak sensizliğe
canım da yanacak; biliyorum

ama git;
beni düşünme sen;
değmem ki buna...
kokun tütecek burnumda
yüzün gitmeyecek gözlerimin önünden
hep hasret kalıcam sana
belkide ağlıyacam
hergün unutulduğum sorusuyla uyanıcam
ama sen seni unuttuğumu bileceksin
oysaki duygularım hic değişmeyecek
seni sevmeye devam edicem
fazla söze gerek yok
kaldıgın her dakika zararına
elveda askim
git...
''

 

Yazan: ayşegül_s

21 Ekim 2007

Hiç yorum yok: