17 Ekim 2007 Çarşamba

Temel Hac'da

Temel bir gün haca gitmeye karar verir. Fadime'ye gelir

-"hakkını helal et ben hacca gidiyorum" der.

Fadime de

-"bir şartla der benide götürürsen".
Temel ikna edemez Fadimeyi

-"tamam gel,o zaman annelerimizle helalleşelim"
der. Temel'in annesine giderler

-"anne hakkını helal et biz Hacca gidiyoruz"
der annesi de

-"bir şartla der benide götürsen".
Temel Onuda ikna edemez

-"tamam" der.
Hep birlikte Fadime'nin annesine giderler.

-"hakkını helal et biz hacca gidiyoruz"der.
Kayınvalide aynı şekilde

-"Bir şartla beni götürürsen" der.
Temel çaresiz üçünüde alıp hacca gider. Haccın gereklerini yerine getirler.Dönecekleri gün herkes son ibadetlerini ve tövbeleriniyapmak için odalara geçer. Temel odasına giderken annesinin tövbesini duyar.
-"Allahım beni affet temelin babasını 4 kez aldattım".
Temel inanmıyorum diyerek odasına doğru yürür. İkinci odada kayınvalidesinin tövbesini duyar
-"Allahım beni affet Fadimenin Babasını 8 kez aldattım".
Temel duyduklarına inanamaz.
Son odada Fadime'nin tövbesini duyar
-"Allahım beni affet Temel'i 1 kez aldattım".
Temel büyük bir şok içerisinde odasına kapanır dizlerinin üstüne çökerek başlar tövbe etmeye:
-Allahım sen onları boş ver esas beni affet senin huzuruna bu kadar orospuyu getirdiğim için..

Hiç yorum yok: