30 Kasım 2007 Cuma

Kır Çiçeğim

Açma kır çiçeğim koparırlar
Benim olmazsan eller kokarlar
Koktukları gibi kalmaz
Benim gibi seni de yakarlar
Islak dudağımın olamazsın
Sevmeye sevilmeye doyamazsın
Bu dünyadan gitsen de
Gönül dalında onamazsın
Bilmem bir daha sinsice bakarmısın
Sanmıyorum bağrımı yakarmısın
Eller gibi sende
Kulağına güller takarmısın
Bir gün bir yabana verirler
Geçte olsa arkandan gelirler
Sen solduktan sonra
Evlen kızım derler
Sevdiğinin dünyası karardı mı
Senin gibi güler sarardı mı
Çekilir mi be bir tanem
Güneş batıp ta, hava karardı mı
Bir sen vardın aldılar
Arkama bilmem taş mı sardılar
Çekemez oldum dünya gamını
Bu dünyada kavuşanlar kaldılar
Bir gün olur duramaz açarsın
Gönlünü kaptırıp kaçarsın
Arkandan feryat saçarsın
Açma kır çiçeğim
Bana bilmem neden bakarsın
 
 
Faik YILDIZ
Antalya, 1985
 

Hiç yorum yok: