25 Ağustos 2008 Pazartesi

sekreter

 büyük bir şirkette genel müdür haftada bir sekreter değiştiriyormuş.

 dedikodular ayyuka çıkmış. bunun üzerine şirketin yönetim kurulu başkanı

 genel müdürü yanına çağırmış ve :

 - sen böyle davranmaya devam edersen hem işini kaybedersin hemde şirkete zarar verirsin.

 hem işini aksatıyorsun hemde dedikoduya neden oluyorsun. sana ben bi sekreter bulucam demiş. ilan verilmiş ve elemelerden sadece 3 kız geçebilmiş. 

sekreter adaylarını içeri almışlar. yönetim kurulu başkanı sormuş :

- kızım 2 ile 2 ne eder ?

- 4 eder efendim

ikinci adaya aynı soruyu sormuş

- kızım 2 ile 2 ne eder ?

- efendim 3 de etmez 5 de. ancak 4 edeceğine genel müdür karar verir.

ücüncü adayada

- kızım 2 ile 2 ne eder ?

- yanyana koyarsanız 22. birbiri ile toplarsanız yada çarparsanız 4.birbirine bölerseniz 1 çıkarırsanız 0 eder efendim

yönetim kurulu başkanı genel müdüre dönmüş :

- görüyorsun.. bu üç adayda mükemmel birer sekreter olabilir.

 birincisi ; kararlı,

 ikincisi ; konuyu biliyor ama kararı sana bırakıyor.

 üçüncüsü ; öneri üretiyor, bütün alternatifleri önüne getiriyor ve sana karar hakkı tanıyor.. söyle bakalım hangisini seçiyorsun ?

 - uzun boylu, esmer, yeşil gözlü olanını..

  "saplantılar" milliyet 29.03.1982

Hiç yorum yok: