31 Temmuz 2007 Salı

Yüreğime

Yüreğime bir tutam gurur bırakıyorum tekrar. Hangi savaşın muzaffer komutanı, hangi yenilginin boynu bükük kılıcıyım bilemiyorum.
İnançlarımı seçiyorum bir kez daha. Bir kez daha duygularıma galip, aşka mağlup oluyorum...
Her yeni vücutla biraz daha eskiyorum ve her yeni aşkla biraz daha uzaklaşıyorum duygularımla inançlarımın iç barışına. Hatırıma kazınıyor bir bir 7 yaşından bugüne tüm aşklarım ve bütün aşklarımda yineliyorum kendimi. Her aşkta yeni bir aldanış oluyorum.
Ve yeni bir aldatış...
Can sıvısı sanki insanın. Hamuru ve tornası aynı. Kadının kancıklığıyla Erkeğin sıkça maymunlaşan iştahının ve dahi etin ete açlığının tutsaklığı misali, teker teker, sırasıyla kirleterek ruhlarımızı, inançlarımızı temizliyoruz. Bir ayinin parçaları oluyoruz ve kurban ediyoruz hissettiklerimizi inançlarımıza.
Yeni bir madalya takıyorum kibir ve gururuma. Bir aşkı daha arkamda bırakıyorum, gözümü kırpmadan, yüreğim paramparça. Bir Nisan gününü ekleyerek Eylül ayına, bahçemde açan Kasımpatıları okşuyorum. Hayata devam ederken yaşama ara veriyorum.
İnanmak ve güvenmek gibi erdemlerim vardır kendimle ilgili, kendime dair. Yaptığım her hatanın izi, dersi vardır. Adam olmak adına vazgeçtiklerim vardır, ki; hepsi için bin bir kere pişman olduğum, bugün olsa, bir an durmadan tekrarlayacağım. Hissedebilmek uğraşım vardır. Anlayabilmek ve öğrenebilmek çabam. Vazgeçilmezlerim vardır, çok canımı yakan, canımdan bir parça olan.
Aşka dair vedalarım vardır yalnızca.
Bildiğim mutlu sonu olan aşk yoktur.
Ve savaş meydanları ruhları yeni aşklara yelken açmış aşık cesetleriyle doludur daima.
Aşık olmak bir tek kez öldürür yalnızca.
İnanmak ve güvenmek ise binlerce defa...
Kaynak:?

"Ömür dediğin üç gündür, dün geldi geçti yarın meçhuldür, O halde ömür dediğin bir gündür,o da bugündür.."

Hiç yorum yok: