3 Mart 2010 Çarşamba

GARANTI BANKASI SOYGUNCULUGU... HERKESE GONDERIN LUTFEN !

 Bugun basima gelen ve herkesin dikkat etmesi gerektiogini dusundugum bir olayi paylasmak istiyorum...

Aralik 09 da Kurban bayraminda Hindistana gitmisdim ve orada kredi karti ile harcamalar yapmisdim .
Genelde harcamalari taniyormuyum diye bakarim ama kuru kactan cevirmisler diye detayli bakmam.
Yeni gelen 2. ekstrede SHOP &MILES  dikkatimi cekti ve kontrol ettim ve ayni seyahatte HSBC ile yaptigim harcama ile mukayese yaptim !!

HSBC , 1000 Indian Rupi = 32.45 TL
Shop&MIles 1000 Indian Rupi = 101.22 TL !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !

www.x-rates. com adresinden kurlara bakinca ; 1 IR = 0.0215937 $ olarak veriyor ,25.01.10 ( aralik09 icin 0.0214..)
buna gore.....                                           1000 IR = 21.5 $ = 31.17 TL

Once , Yenikoy Garantiye gittim oradaki musteri temsilcisi , sahiden buyuk fark oldugunu , fakat subenin bu konuda birsey yapamiyacagini , tel bankaciligini aramami soyledi.
25.01.10- 16:20 de 4440333  Yasin bey, bu durumda sikayet merkezini aramami soyledi
25.01.10- 16:30     4440338  Bilge hanim ile konustugumda ise, hesabin dogru oldugunu, bunun bir aciklamasini bankanin yapma durumu olmadigini.. .
Hesap in detayini musteriye soyleme ZORUNLULUKLARININ OLMADIGINI.. .
yani , isterse banka dolari 5 TL den hesapliyabilir mi ????dedigimde. ..
nasil hesapladiklarinin acilimini musteriye bildirme yetkileri olmadigini soyledi...Bana , nasil bir hesapla bu sonuca
geldiklerini aciklamaya MECBUR OLDUKLARINI !!!! soyledim ama BOYLE BIR ZORUNLULUKLARI YOKMUSSSSSSSSSS !!!!

Nasil bir musteri / banka anlayisi.... sizden para istiyor, fakat hesap ile ilgili bir aciklama yapmiyor!!!! !!!!!!!  ve odemezsen hemen EN yuksek faizi uyguluyor !!!!!!!!!!!! !

Yani....( tam turkcesi ) YERSEN !!!!
BURASI TEXAS!!! DEDIGIM DEDIK, CALDIGIM DUDUK !!!

Itiraz edemezsin bir durum ...
odemeyi geciktirince en yuksef faizi uygula... kuru sisirip musteriden calan bir BANKA !!!

Ne aci ki Turkiyenin en buyuk bankasindan biri...  Aci ... aci... cook aci !!!

Daha ugrasmaya devam edecegim... ama ne sonuc alirim ????!!!! Burasi TURKIYE !!!???

Bu maili arkadaslariniz ile paylasirsaniz, herkes daha duyarli olur !!!
ve hatta bu konuda birseyler yapabilecek tanidiklara atarsaniz ,
belki sistemde BIR DISIPLIN GETIRILMESINI  SAGLAMAYA BIR KATKIMIZ OLUR....

Meral Yarar Friedlander

 

Hiç yorum yok: