6 Aralık 2007 Perşembe

Bir Ders

Bir gun kucuk Thomas, ogretmenine giderek dersten sonra kendisiyle gorusmek istedigini soyledi.
Ogretmen kabul etti ve sordu:
- Sorun nedir Thomas ?
- Ben bu sinifin duzeyine gore fazla zekim.
Bir ust sinifa gecmek istiyorum.

Istek konusunda bilgi verilen Mudur Thomas'a bunun icin bir testten gecmeyi isteyip istemedigini sordu.

Thomas tereddutsuz kabul etti ve test basladi.
-Soyle bakalim Thomas:
3X4=Oniki Peki 6X6= Otuzalti
Mudur bey
-Japonya'nin baskenti?
- Tokyo

Ve test birbuucuk saat surdu, Thomas hic hata yapmadi.

Test sonunda Thomas'in ogretmeni de soru sormak istedi.
Thomas ve Mudur bu istegi kabul ettiler.
Ogretmen sorulara basladi:
-Ineklerde dort tane, ben de iki tane olan nedir ?
-Bacaklar ogretmenim!
-Dogru!
-Peki; senin pantalonunun icinde olup, benim pantalonumun icinde olmayan nedir ?
Mudur bu soruya cok sasirir....
- Cepler ogretmenim.
- Kadinlarin tuylerinin en kivircik oldugu yer neresidir.
Velet tereddutsuz yanit verdi:
- Afrika'dir ogretmenim.
-Yumusak olup, kadinlarin ellerinde sertlesen nedir ?
Mudur gozleri faltasi gibi açilmis tam konusacakken Thomas yanitladi:
- Tirnak cilasi.
- Peki...bekar bir kadina gore evli kadinda daha genis olan nedir ?
Mudur kulaklarina inanamiyordu...
- Yatak ogretmenim.
- Vucudumun en nemli yeri neresidir
-Dil ogretmenim.
Nefes nefese kalan Mudur testi bitirmeye karar verdi ve:
-Degil bir ust sinifa, ben bunu dogrudan universiteye gonderecegim.
Ben bu testi asla basaramazdim!!!

KISSADAN HISSE : insanlarin ahlaklari buyudukce ve yaslandikca bozulmaktadir !!!

Hiç yorum yok: